Минулий рік подарував нам багато по-справжньому крутих б’юті-трендів. Найбільших успіхів у цьому плані досягли маркетологи з Південної Кореї. Їм вдалося вигадати відразу кілька трендових б’юті-фішок, на які споживачі готові витрачати свої гроші. Редакція Adami підготувала добірку найпопулярніших трендів 2024 року.
Брелоки на сумку та б’юті-обваження
У «нульових» було модно вішати брелоки на мобільні телефони. Корейці запропонували використовувати з цією метою сумки. Наслідуючи новий тренд, виробник блисків і хайлайтерів fwee представив милі підвіски у вигляді мініатюр своєї продукції.
Желейні упаковки та текстури
Напівпрозорі текстури користуються попитом досить давно. У 2024 році їхня популярність досягла свого піку. Виробники брелоків почали робити їх їстівними на вигляд.
Гідрогелеві зникаючі маски
Першої гідрогелеві зникаючі маски представила компанія Biodance. Згодом цей тренд оперативно підхопили конкуренти.
Фігурні патчі від прищів
Патчі від прищів з’явилися на ринку багато років тому. Минулого року завдяки високому попиту їхній асортимент помітно розширився. Патчі користуються популярністю серед айдолів.
Продукти, пов’язані з їжею
Азіатські народи практикують культ їжі. Корейці у цьому відношенні винятком не є. З метою підвищення продажів місцеві маркетологи намагаються пов’язати продукти із їжею. Наприклад, бренд fwee у 2024 році представив кушон у вигляді шкаралупи яйця. У свою чергу, компанія alternative stereo випустила бальзам-молочко в трендовому відтінку «персиковий пушок».